Enero 25, 2018 asociacionpactum

Bases del Concurso de Relatos “Cuentos de Mediación III” BASES DEL CONCURS DE RELATS “CONTES DE MEDIACIÓ III”

BASES DEL CONCURSO DE RELATOS “CUENTOS DE MEDIACIÓN III”

1 OBJETO DE LA CONVOCATORIA

Pactum Asociación Internacional de Mediación convoca el concurso de relatos “Cuentos de Mediación III” con motivo de las actividades de difusión y divulgación de la mediación de conflictos que tendrá lugar en la próxima Feria Del Libro 2018 de Madrid a celebrarse entre el 25 de Mayo y el 10 de Junio y los que se realicen en la Ciudad Condal con ocasión del Día de San Jordi.

El concurso tiene por objeto fomentar el conocimiento de la mediación entre el público infantil dentro de una cultura de paz; donde los niños puedan tener protagonismo activo o pasivo. La temática, por tanto, aun siendo libre en personajes – ficción – o situaciones, deberá estar relacionada con la mediación en conflictos. De entre todos los relatos recibidos se seleccionarán un máximo de 15 cuentos que serán los finalmente publicados en el librillo “Cuentos de Mediación III”, identificando a su autor y registrando oportunamente el depósito legal.

2 PARTICIPANTES

Podrán participar personas mayores de 18 años de cualquier nacionalidad.

3 LENGUA

Los cuentos podrán ser presentados en lengua castellana y/o catalana.

4 EXTENSIÓN Y FORMATO

Los relatos tendrán un máximo de 1.000 (mil) palabras escritas en tipo de letra Arial 12 y con un espacio de interlineado de 1,5.

Los originales se remitirán en formato PDF. Adjunto al relato se deberá enviar un dibujo o ilustración relacionada con el mismo, en formato jpg y preferentemente realizado por un niño.

5 RECEPCIÓN DE LOS TRABAJOS

Los relatos se enviarán por correo electrónico a la dirección cuentosferia2018@gmail.com , siendo la fecha límite de recepción de los trabajos el día 1 de Marzo de 2018. La remisión de los relatos a la mencionada cuenta de correo supone la aceptación de todas las bases del concurso.

6 JURADO

El jurado será de libre asignación por parte de Pactum Asociación Internacional de Mediación. La decisión de este jurado será inapelable.

7 DERECHOS DE PROPIEDAD INTELECTUAL

La distribución de la edición física impresa, así como la digital o en formato audiolibro (si la hubiere) será completamente gratuita asumiendo la organización todos sus costes. Por lo tanto, se entiende que los participantes renuncian expresamente a todos los derechos de propiedad o explotación intelectual que pudieran recaer sobre los cuentos e imágenes presentados y seleccionados, y que se contendrán finalmente en la recopilación titulada Cuentos de Mediación III. Los autores mantendrán todos sus derechos para cualquier otra explotación de los mismos fuera de su inclusión en la edición objeto del presente concurso.

BASES DEL CONCURS DE RELATS “CONTES DE MEDIACIÓ III”

1 OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

Pactum, Associació Internacional de Mediació, convoca el concurs de relats “Contes de Mediació III”, amb motiu de les activitats de difusió i divulgació de la mediació de conflictes que tindran lloc en la pròxima Fira del Llibre 2018 de Madrid, que se celebrarà entre el 25 de maig i el 10 de juny, i també en les que es facin a Barcelona amb motiu de la Diada de Sant Jordi.

El concurs té per objecte fomentar el coneixement de la mediació entre el públic infantil dins d’una cultura de pau, en la qual els nens i les nenes puguin tenir un protagonisme actiu o passiu. La temàtica, doncs, és lliure pel que fa als personatges, la ficció o les situacions relatades, però sempre haurà d’estar relacionada amb la mediació de conflictes. D’entre tots els relats rebuts se’n seleccionarà un màxim de 15 contes, que seran finalment publicats en el llibret “Contes de Mediació III”, juntament amb el nom de l’autor i el registre oportú del dipòsit legal.

2 PARTICIPANTS

Podran participar-hi persones majors de 18 anys de qualsevol nacionalitat.

3 LLENGUA

Els contes es podran presentar en castellà i/o en català.

4 EXTENSIÓ I FORMAT

Els relats tindran un màxim de 1.000 (mil) paraules escrites en tipus de lletra Arial 12 i amb un espai d’interlineat d’1,5.

Els originals es remetran en format PDF. Adjunt al relat caldrà enviar un dibuix o una il·lustració relacionat amb el conte, en format jpg i preferentment fet per un nen o una nena.

5 RECEPCIÓ DELS TREBALLS

Els relats s’enviaran per correu electrònic a l’adreça cuentosferia2018@gmail.com. La data límit de recepció dels treballs és el dia 1 de març de 2018. La tramesa dels relats a l’esmentada adreça de correu suposa l’acceptació de totes les bases del concurs.

6 JURAT

El jurat serà de lliure assignació per part de Pactum, Associació Internacional de Mediació. La decisió d’aquest jurat serà inapel·lable.

7 DRETS DE PROPIETAT INTEL·LECTUAL

La distribució de l’edició impresa, així com la digital o en format audiollibre (si n’hi hagués), serà completament gratuïta; l’organització n’assumeix tots els costos. Així doncs, s’entén que els participants renuncien expressament a tots els drets de propietat o explotació intel·lectual que poguessin recaure sobre els contes i les imatges presentats i seleccionats, que passaran a formar part finalment de la recopilació titulada “Contes de Mediació III”. Els autors mantindran tots els seus drets per a qualsevol altra explotació fora de la seva inclusió en l’edició objecte d’aquest concurs.

BASES DEL CONCURS RELATS CONTES MEDIACIO III BASES DEL CONCURSO RELATOS CUENTOS MEDIACION III 2018

Comment (1)

Comments are closed.